دخترم بیشتر می فهمد

این کلاسهای اسطوره شاسی هم ماجرایی است. ها...به توصیه دخترم در این کلاسها ثبت نام کردم .یک جلسه ای رفتم همه حرفهایی که  استاد می زد می دانستم  ویا بهتره بگم   همه را با سلول های جسم و جانم  تجربه کرده بودم   و پیش خودم گفتم این مردم هم از صبج تا شب در تجارت بسر می برند .بعضی لباس و لوازم منزل می فروشند- و بعضی هم مثل این استاد ارجمند حرف می فروشد ..و بعد دیدم خودم هم دارم ادعا می فروشم و بعضی هم فخر می فروشند و بعضی هم ........ و بعد از خودم خجالت کشیدم چرا ؟؟ برای اینکه  اگر می دانستم  پس چرا دیوار اول زندگی رو کج گذاشته ام  و حالا که به ثریا رسیده فهمیده ام  که خیلی کج ساخته ام  ...خوب حالا هم که تجدید تربیت بچه ها که از کارهای خیلی سخته که بهتره بگم جز‌ء محالاته ولی تربیت خودم که نا ممکن نیست ها؟ خوب اگر من درست بشم و اگر بغل دستی ام که نالان می گفت من دیگه نمی تونم شوهرم رو درست کنم خودش رو درست کنه و همین طور ادم شدن ما  اپیدمی بشه ..بدون شک جهان درست می شه پس نتیجه می گیریم که دخترم عاقله  و دلش برای دنیای خودش می سوزه  

نظرات 2 + ارسال نظر
delak جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 ب.ظ http://DELAK.BLOGSKY.COM

سلام دوست عزیز
امیدوارم حالتان خوب باشد
و مثل همیشه موفق وپا بر جا
وبلاگ زیبا و پر محتوایی داری
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
اوینار به روز شد .-.-.-. منتظر حضور سبز و نظرات سازنده و دلگرم کننده شما هستم
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
همیشه این گونه بوده است. کسی را که خیلی دوست داری زود از دست می دهی. پیش از آنکه خوب نگاهش کنی مثل پرنده ای زیبا بال می گیرد و دور می شود. فکر می کردی می توانی تا آخرین روزی که زمین به دور.................
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
خوشحال میشم به ما هم سر بزنید

فریدون هاشمی پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:25 ب.ظ http://zagros87.blogfa.com

نخستین جشنواره ملی شعر زاگرس در یاسوج برگزار می گردد.. موضوع : آزاد دو بخش : شعر(غزل،سپید) و کتاب شعر (فرم و قالب آزاد است) مهلت ارسال آثار : 12/8/87
داوران: محمدعلی بهمنی، هرمز علی پور، محمد سعید میرزایی، حمیدرضا شکارسری

طریقه ارسال آثار :
ارسال به صندوق پستی :یاسوج ۴۳۹-۷۵۹۱۵
ارسال از طریق ای-میل : zagros1387@gmail.com
ارسال بوسیله فاکس : ۳۳۴۰۴۰۷-۰۷۴۱

بخش های جنبی :
مقاله و نقد در حوزه شعر
اشعار با موضوع زاگرس
اشعار با لهجه ی لری
جزییات جشنواره را در وبلاگ http://zagros87.blogfa.com پیگیری نمایید
09179426099 هاشمی

سلام
از اطلاع رسانی شما ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد