دنیای وارونه

 

 

 

 

 www.R O Z A N E H O N L I N E.com

 

 

 

باز هم ماه خوب خدا رسید به گفته همه؛ ماه خون بر شمشیر ؛... ماهی که آذین می بندیم و جشن باید بگیریم .ماهی که حق بر شمشیر پیروز شده و  این سینه زنی نیست که رقصی است   که ماندگاری حق را به رخ می کشد بی دلیل نیست که سنچ می کوبیم  زیرا آن  عزیزان در موقع حمله به کافران هلهله می کردندو دف  می زدند زیرا برای دفاع از حیثیت و ازادی و ضیافت خدا  که اشک جایی ندارد .دقت کنید دفاع با جنگ فرق دارد .اگر اشکی می ریزیم برای خود بریزیم که در دنیای ظلم و جور مثل کبک زیر برف خودمان را قایم کرده ایم و نمی شنویم صدای  بی گناهانی را که فریاد می زنند ؛ایا کسی نیست که به یاری امان بیاید؛   ...و ما شعار می دهیم ؛وای بر مسلمانی که ظلم را ببیند و خاموش بماند؛  همه چیز وارونه شده . نشده؟

نظرات 6 + ارسال نظر
خاطره سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:52 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

تعبیر جالبی بود

متشکرم ...

محمد سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:52 ب.ظ http://zendegi9143.blogfa.com

سلام.
هیچ چیزی وارونه نشده٬ فقط بعضی از ما آدما وارونه میبینیم!
چون به نفعمون نیست!
خیلی بده! نه؟!

دنیایی که ما آدمها ساخته ایم اینگونه است وگرنه سوئس دادگستری هاش تعطیله !یعنی جرم و جنایت صفر خوب اونها هم مردم همین زمانه اند مردمش در لاتاری بر نده میشن نمی رن بردشون رو بگیرند چون همه چیز براشون مهیا است خیلی دلم می خواست ببینم چه طوری به اینجا رسیده اند

امیر / با چشم ها . . . . . پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:46 ب.ظ http://tirehgan.blogfa.com

دنیا وارونه شده؟! این وارونگی ی دنیاست که وقتی در بخش نظریات یک وبلاگ میخانی کسی به شدت و با لحن آنچنانی از عکس صحنه ی خودکشی دو انسان، که به نظر من ساختگی ی ، انتقاد کرده است اما وقتی وبلاگ خودش رو باز میکنی با کمال تعجب میبینی قطعه ای از پای کنده شده ی یک انسان تمام حواست را به خود جلب میکنه!!
واقعن دنیا وارونه شده
(فکر کنم فقط این تیتر نوشته ات درسته!! و الا بقیه اش چیزی بیش از حرفهای صدا و سیما و کلیشه های روی منبرها نیست)
****
معذرت که رک گفتم اما واقعن از لحنت خوشم نیومد، البته من نویسنده ی اون مطلب نیستم اما ...... بگذریم که دنیا وارونه شده!!!

سلام
عصبانی نباش و خشمگین که خشم کلید همه بدی هاست

امیر / با چشم ها . . . . . جمعه 13 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:43 ب.ظ http://tirehgan.blogfa.com

شهره جان
همونطور که گفتم من نویسنده ی اون مطلب نیستم
وبلاگ ما دوتا نویسنده داره
از نظری که برای اون مطلب من داده بودی خیلی خوشم اومد
میبینی هنر داشتن چقدر خوبه؟! من کلی زور زدم و فسفر سوزوندم و 4 صفحه نوشتم که همین سه خط شعر حمید مصدق رو بگم
تفاوت از کجا تا کجا؟!
شهره ی عزیز باز هم سر بزن

سلام
من که نفهمیدم چرا یک وبلاگ دوتا نویسنده داره وبلاگ که خرجی نداره تاره اکر هم داشت ارزش داره یه دونه اختصاصی داشته باشه که ادم افکارش رو و یا بهتره بگم نگاهش رو نمی تونه در یک صفحه بگنجانه تو یک جور دیگه و اون یک جور دیگه است فکر نمی کنی خوانندگانتون رو گیج می کنید و ما بلا تکلیف می مانیم مثل من یکی تون با من دعوا داره یکی تون ادم رو تایید می کنه عجیب نیست ؟

کم آویز شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:39 ق.ظ http://kamaviz.blogsky.com

تعبیری که به عزاداری داشتی واقعا جالب بود، خیلی وقت بود با خودم فکر میکردم این سبک برگزاری محرم مربوط به قرن 18 است و در قرن 21 نباید نگرش ما اینچنین باشه ولی چیزی به ذهنم نمیومد! راه حل خوبی پیشنهاد دادی .
به نظر من چیزی وارونه نشده بلکه اتفاقاتی که افتاده اجتناب ناپذیره و با پیشرفت علم و تکنولوژی و پیچیده تر شدن زندگی وقوع این اتفاقات امری بدیهی و حتمیه.

مرسی اومدم و برات پیام گذاشتم

مریم یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:02 ب.ظ http://maryamjon.blogsky.com

سلام

اگه الان کسی هم گریه می کنه برای خودش گریه می کنه نه برای اسطوره عاشورا مسلما



حسین چه نیازی به گریه ما داره اگر اون به این چیزها میاندیشید که حسین نمی شد می شد مثل همه این ادمهایی که صبح تا شب از ظلم میگن و و اولین ظلم رو هم به خانواده هاشون روا می دارند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد