امام لحظه های خویش باشیم

نمی دونم شما ها متوجه شدین به تازه گی  وقتی میری کتاب فروشی و می خواهی کتابی بخری که حرف جدیدی داشته باشه می بینی یک موجی اومده و همه را به زیستن درزمان  حال تشویق می کنه البته مخالف این نوع تفکر نیستم حتی سعی می کنم همیشه در حال زندگی کنم و همه هم می دانند که گذشته زمان رفته است و آینده هم مجهوله! ولی مشکل من همین در حال بودنه؛ برای آدمی که از درد جسمی رنج نمی بره خیلی هم ایده اله ولی کسی که از درد های جسمی از یک دندان درد ساده گرفته تا درد های استخوانی وخیم چطوری می تونه در حال زندگی کنه.؟!!! ان وقته که  در حال زندگی کردن یعنی در رنج زیستن........ بگذریم داشتم در مورد همین مقوله ها با افکارم کلنجار می رفتم که گوینده رادیو پرسید که شما مسئله امام زمان  را چگونه توجیه می کنید و من را به فکر فرو برد و ناگهان مثل یک جرقه  جوابی به ذهنم خطور کرد  که :

اگر همه آحاد دنیا به فکر همین  لحظه بودند کسی از گرسنه گی نمی مرد.زیرا آنقدر هست که همه بخورند  و هیج کس بدون سقف نمی ماند که زمین وسیع است که همگان خوشبخت باشند و آسوده .......... ظهور مهدی  هم یعنی "ای همه مردم جهان امام زمان خود باشید"  یعنی همین حالا را امام باشید، رهبر باشید ،در همین لحظه هر تغییری ممکن است .من  و تو امام هر همین  لحظه ایم   

نظرات 6 + ارسال نظر
یونس یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:20 ق.ظ

سلام
جالب بود
اگه واقعا ما میتونستیم اینطور باشیم دیگه فلسفه وجودی مهدی(عجل الله)خودبخود منتفی میشد!!
انگار اینطور نشد و ما نتونستیم امام زمان خودمون باشیم و مقرر شد امام زمان ما مهدی موعود باشه.
چیزی که شما گفتید اگه میشد؛دنیا بهشت میشد و مشکلی بوجود نمی اومد تا بخواد حل بشه.
ولی مطلب شما تکان دهنده بود.
مرسی

باید بتونیم و این کار را بکنیم مرسی

یونس یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:38 ق.ظ

راستی در مورد (هیچی نشدم)اون موقع ها حتی موضوع انشا هم حالت تخصصی داشت
مثل الان نیست:
علم بهتره یا ثروت؟
تابستان رو چگونه گذراندید؟
...................

اره ما نسلی بودیم که متاسفانه انقلاب کردیم

یک عدد محسن یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:56 ب.ظ http://blog.karenjak.com

قلم و ادبیات جالبی دارین

کاش انسان هایی با دوبال بودیم !

ما انسان ها باید که صاحب بال شویم ...

محمد دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:49 ق.ظ http://zendegi9143.blogfa.com

سلام.
این حرف شما که: امام زمان خود باشید به نظرم شاید مصداق همین جمله هست که آدم باید خودش عاقل باشه!
بعدشم به نظر من اگه امید به آینده نباشه که زندگی حال و یا حتی گذشته هم بعضا معنی پیدا نمی کنه.
یعنی اگه من بدونم که آینده ی خوبی دارم از لحظات حالم هم خوب استفاده می کنم ویا بالعکس!
خود من که با امید به آینده زنده ام و حال را به خوبی می گذرونم وگرنه...!
موفق باشید!

حالا اگر بدونی که در اینده به بیماری وحشتناکی مبتلا می شی باز هم حال بی معنی است ؟ پس فقط حال معنی داره امروز روز توست از دست نده و هر کاری را که میخوای انجام بدی همین الان وقتشه بلند شو

یک بنده ی خدا پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:09 ق.ظ http://harjmarj.blogsky.com

سلام

زیبا نوشته بودید ... نتیجه گیری زیبایی هم کرده بودید ...
فکر می کنم ... زندگی روش مشخص و واحدی نداره ... هر کس روش خودش رو داره ... به قول شما امام خود باشید :)

محمد پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:46 ق.ظ http://zendegi9143.blogfa.com

سلام.
آپم.
موفق باشید!

امدم و برات نوشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد