تصمیم

سلام

من اینجا آخ .... دلم تنگ است و هر قلبی که می بینم نه از سنگ و نه از آهن که از  گوشت و  پی است اما سخت  بی درد است ....

مدتهاست ننوشته ام که نوشتن خوراک می خواد .نوشتن شهامت می خواد نوشتن دانش می خواد نوشتن مسئولیت داره  و نوشتن...........

تو این دوره زمانه یک روز همه نویسنده می شن وشب بعد یک عده با نوشته هاشون تجارت می کنند و یک عده تو دام نوشته هاشون گیر می کنن چرا که یکی از چهار عنصر برای نوشتن را کم داشته و من که هر چهار تا رو کم داشتم پس خفه شدم .

حالا هم می خوام برای دل خودم بنویسم .

اما چطور بنویسم نمی دانم باید روش فکر کنم و شاید هم ننوشتم تو بگو چکار کنم

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:18 ب.ظ

من اینجا بس دلم تنگ است .... و هر سازی که میبینم بد آهنگ است ..

سلام
دوست خوبم شعر را می دانم که مال اخوان میباشد ولی دلتنگی ام جنسش فرق داشت به همان خاطر اینگونه نوشتم در هر صورت ممنونم

اتبین شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:28 ب.ظ http://darestanking.blogfa.com

سلام عزیز حرفات جالب بود یه سری به من بزن
من لینکت می کنم
شما هم منو با شاه دارستان بلینک

اتبین دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:00 ق.ظ http://darestanking.blogfa.com

سلام عزیز خوبی من لینکت کردم تو هم بی زحمت منو با
شاه دارستان بلینک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد