اوج خواهیم گرفت

دماغ دختر عمه ام  نشان می داد که  از خانواده پدری من است ولی خودش ناراضی بود و رفت تغییرش داد یادمه اون قدیما وقتی من بچه بودم عمویم می گفت ؛هر کس نوک زبانش به دماغش برسه پرنده میشه و میپره هوا و نمی دونید من وبقیه بچه ها چقدر به دماغ و زبانمان کش دادیم و نشد که بپریم  .خلاصه داشتم می گفتم دختر دایی ام هم  دماغی گوشتی داشت که نمکینش کرده بود و او هم خود را به چاقوی جراحی سپرد  و او هم دماغی شبیه دماغ نسیرین پیدا کرد عمه ام نیز حسودی کرد و رفت دماغش را شبیه دخترش کرد .حالا هر سه شکل هم شده اند و من به این می اندیشم که همان طور که رنگ پوست و مو چشم و قد و............بر اثر شرایط اقلیمی نژادهای گوناگونی را بوجود آورده   و ما شاهد  حتی از بین رفتن آپاندیس در انسان هم هستیم در آتیه ای نه چندان دور ژن دماغ ها نیز عوض خواهد شد ولی من می ترسم از آن  روزی که  دروغ و نیرنگ و آدم فریبی و خود فروشی و........وارد ژن انسان  شود و آن روز دیر نخواهد بود که مردم آرزو خواهند کرد که نوک زبانشان به دماغشان برسد تا بتوانند اوج بگیرند

نظرات 5 + ارسال نظر
فروشگاه اینترنتی For-Shopping سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:13 ب.ظ http://for-shopping.ir

سلام دوست عزیز
از وبلاگ شما بازدید کردم
خیلی جالب بود
امید وارم موفق باشی
در سایت ما ثبت نام کن اعتبار هدیه بگیر
و نرم افزار ارسال ایمیل تبلیغاتی هم در صورتی که ثبت نام کنی و در خبر نامه ما عضو شوی برای ایمیل شما ارسال می کنیم .
با تشکر مدیریت For-shopping

احمد سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 ب.ظ http://www.foxworld.ir

سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری
مطالبت خیلی قشنگ بود . من خیلی وقت هست که مطالب وبلاگت را می خونم واسه همین خیلی خوشم میاد ازت گفتم آدرس سایتمو بدم تا تو هم منو بشناسی اگر دوست داشتی تبادل لینک کنیم.منتظر نظراتت هستم
---------------------
اگر دوست داری تو سایت فاکس ورلد به آدرس www.foxworld.ir نویسنده بشی و در مورد گرافیک یا برنامه نویسی یا طراحی وبسایت مطلب در سایت ارسال کنی از این آدرس بهم خبر بده تا شما هم عضوی از تیم فاکس ورلد باشید.
[گل]

مصطفی چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ق.ظ http://birangi.net

چه نکته ظریفی را نشانه رفتیه اید!
برای اثبات خود دست به هر کاری می زنیم و هر آنچه بتوانیم به هم می ریزیم.
راستی مردم «زود باور» خواهند شد که آرزو خواهند کرد نوک زبانشان به بینی رسد یا «تشنه» یا «خسته و رمنده» ؟!

مثل همیشه زیبا نوشتید و لذت بردم.
به امید دیدار

فقط دلشان می خواهد بچه شوند

رضا چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:14 ب.ظ http://hamrahi.blogsky.com

اینکه هر کس میخواد تو باشه واسه دیگران گاه در زندگی آرزویی نهان میشود .

از عجایب است که یکی دلخوش است به آنچه ارزو و دست نیافتنی است و یکی دلگیر از آن .یعنی اگه دقت کنیم میبینیم نمونه هاشو.

البته که درد بزرگی است هیچ کس از جایی که هست خوشحال نیست ولی من نگران آینده ایی هستم که همه دشمنان یکدیگر خواهیم شد

رضا چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:55 ب.ظ

آزادی بارزترین ویژگی انسان است برای آن است که هیچ کودکی مدت زیادی بغل کسی نمی مونه و یکی را میبینی که بلاخره نگاه محبت و عشق را می یابد هر چند بر اساس قرارداد های بشری تحت تملک کسی باشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد