رمز

کم کار نشده ام دارم مشق می کنم سادگی و صبر و مهربانی را ..... نمی دانی چقدر زیبا و دوست داشتنی هستی وقتی در رفتارت سادگی موج می زنه و چقدر موقر به نظر میایی  وقتی صبورانه با هر اتفاق ناگوار و گوارا  برخورد می کنی و چقدر دوستت  دارم وقتی با مهربانی حتی  مرا از خود دور می سازی .. 

سادگی –صبر -مهربانی...این سه رمز حضور  را چه کسی به تو آموخت؟ 

نظرات 5 + ارسال نظر
Alireza شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ب.ظ http://zeytoondl.com

سلام

مطلب بسیار زیبایی بود . مرسی

میخواستم دعوتتون کنم که لطف کنین و به سایت ما بیاین . ما از حظور افراد با صلیقه ای مثل شما خوشحال میشیم . پس امیدوارم شما رو در بروز ترین مرجع دانلود ببینم و همینطور شما میتونین از طریق تالار ما مطالب زیباتون رو انتشار بدین .

مرسی


زیتون دانلود ( بروز ترین مرجع دانلود )

قطره یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:52 ب.ظ


امروز نای نوشتن ندارم .....
و شاید لازم نیست در مورد این سه رمز باشکوه ( سادگی ، صبر ، مهربانی ) سخنی جز سکوت تقدیم کرد ....

...........

نرگس دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:41 ق.ظ

آدمها همه چیزهای خوب رو از مامانهاشون یاد میگیرند...دوستت دارم ودلم خیلی زیاد برات تنگ شده

سوسن سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ب.ظ

همه ما مشق <<زندگی >>میکنیم خوشا بحال اونایی که درلحظه وحال هستند وآگاهانه مشق زندگی میکنند وصبورند وساده وشکیبا که اینها همه صفات خداوندند وما نیز همه ذره ای از روح خدا را در خود داریم ; که همان ذره وسعتی بیکران دارد

مصطفی شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:12 ب.ظ http://www.birangi.net

درست زدید به هدف:
سادگی صبر و مهربانی

سلام
خوش امدید موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد