زنگ بهداشت

دیروز فرصت مناسبی پیدا کردم تا در کلاس دوم اموزش بهداشت در رابطه با بازیافت و تخریبی که پلاستیک روی  کره زمین بوجود آورده بدهم و از آنجا که قصه گوی بدی نیستم موضوع را خوب پختم و ازتجسم کودکان استفاده کردم تا بتوانند فاجعه تخریبی اش را به تصویر بکشند صحبت را به آنجا کشاندم که  اگر مداد تان را تا آخر استفاده کنید درختان تبر نخواهند خورد و زخمی ما نخواهند شد و اینکه بعلت پوشش پلاستیک به دور کره زمین  آبها در زمین فرو نمی روند و همین میشود  کره زمین گرم شده و برای خارج کردن گرما یش از  آتشفشان ها ش استفاده می کنه و  بعد زلزله بوجود می آ ید و سیل جاری می شه و خانه هایی که سطوح  پایین قرار گرفته ویران می شوند و عده ای بی گناه کشته می شوند و همین  جوری ما درمرگ  دیگران سهیم می شویم و..............ناگهان دیدم دو دانش آموز های های گریه می کنند کلاس متوجه آنان شد و من پرسیدم عزیزم چرا گریه می کنی ؟یکی گفت "مادر بزرگ من خونه اش تو شمال توی یک کوچه سرپایینه می ترسم سیل و......... گریه امانش نداد نمی دونستم چی بهش بگم اگر می گفتم نگران نباش که آموزش خودم به باد می رفت ناگهان یکی گفت اگر پلاستیک نریزی خداهم مادر بزرگ تو رو نجات میده مگه ندیدی تو زلزله یه خانمی رو اززیر زلزله در آوردن که سا لمه سالم بود.....و من هم تایید کردم و گفتم ما قراره مواظبت کنیم که زلزله کمتر بشه و اون یکی که گریه می کرد گفت خانم بهداشت حالا خدا مارو می بخشه؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 6 + ارسال نظر
نرگس شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:48 ق.ظ

ها ها ها..اخه چرا با عواطف بچه های مردم بازی میکنی؟؟؟ الهی بگردم...حالا شب کابوس می بینند =))))...یاد اونموقعها ککه می گفتی پفک و آلو و این آت و آشغالها نخورید بعد ما که دختر و پسرت بودیم سردسته این آشغالخوری ها بودیم =))... منظورم اینه که اگه این داستان رو واسه ما تعریف می کردی میدونی چی می شد دیگه>>> دو تا علی میگفت..دو تا نسیم ...منم تکمیلش می کردم سوژه خنده :))))

شوخی کردم...چه دختر بی ادبی هستم من... ولی جدی فکر کنم تا عمر دارند سمت پلاستیک نرند.... بچه ها چقدر زود تاثیر می گیرند...غافل از اینکه دنیای ما اینقدر کثیف و آلوده شده که اگه اشغال هم بریزند هیچ تاثیر گنده ای نخواهد داشت

دست رو دلم نذار خودم ناراحتم

مربی بهداشت شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:30 ب.ظ http://behnet.mihanblog.com/

سلام
چقدر خوب به زبان قصه بی مهریامون رو نسبت به زمین به بچه ها یاداوری کردین! فکر میکنم خیلی چیزا بتونم ازتون یاد بگیرم...
میشه لطفا بگید کجا مشغول به کار هستید و چند سال ؟

سلام
دیدنت می ام و و حتما برات توضیح میدم

مصطفی شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:17 ب.ظ http://www.birangi.net

کاش ما معلمی مثل شما داشتیم. حتماْ برای درست زیستن بهتر تربیت می شدیم
کاش همه بچه های این شهر ، یا نه ، این کشور معلمی مثل شما داشتند تا این سرزمین سوخته ی ما جای بهتری برای زندگی کردن می شد!
مرسی. از طرف یک شهر - یا یک کشور از شما تشکر می کنم

سلام
شرمنده ام نکن ولی یک چیزی بگم که جالبه به تازه گی دختر خواهرم نامزد کرده و روز خواستگاری گفت سلام خانم بهداشت ...
می بینید تربیت شدگان به خانواده خودمان بر می گردند دنیا خیلی کوچیکه ....

قطره سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ق.ظ


سلام بر عزیز دل ....
نازنین ، قبلا هم این کد رو براتون ارسال کردم در همین قسمت زیر کپی کردم . خود آهنگ رو ندارم عزیزم .فقط کدش رو گذاشتم در قسمت آهنگ وبلاگ همین . لبخند




قطره
جمعه 11 شهریور ماه سال 1390 ساعت 12:34 PM
سلام عزیز دل


کد آهنگ وبلاگ رو برات می ذارم بذار در قسمت آهنگ در تنظیمات وبلاگت


<<script language="javascript" type="text/javascript"
src="http://night-skin.com/light/js/light10.js"></script>



سلام
گل من شما درست می گی ولی من بلد نیستم چطوری این کار را بکنم اصلان ولش کن میام تو وب تو و گوش می کنم مرسی

حسین شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ب.ظ

من هم با مصطفی موافقم. البته ناگفته نماند که معلم کلاس اول و دوم ابتدایی من واقعا مرد خوبی بود و فکر میکنم تاثیر به سزایی در زندگی من داشت.
خداوند به شما خیر دهد و این باب را تا همیشه مفتوح نگه دارد.

سلام
معلمین کلاس اول و دوم اکثرا خانم هستند و شاید یکی از دلایل فیلسوف شدن شما همین باشه
شوخی کردم مرسی یک دفعه از دست ما دلخور نشی ها

حسین شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ب.ظ

سلام...
خیلی ممنون بابت پیامهایتان در وبلاگ...
من نمیدانم از سر تفنن می نویسم یا عشق، اصلا دو ریال عقل در کله من هست یا نه، ولی میدانم وقتی مطالب وبلاگ شما را میخوانم خیلی لذت می برم و احساس میکنم باتجربه تر و پخته تر می شوم.
خداوند حافظ شما باشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد