هویت

هر چی فکر می کنم که از خدا برای خودم  چی خواستم می بینم هیچی  ....بعد دلم برای خودم می سوزه و گریه ا م میگیره

و  درد مندانه  به خدا میگم ببین چه بنده خوبی هستم  هر  چی خواستم برای  دیگران بوده  و بعد می بینم که چقدر قابل تقدیرم و می بینم بعللللللله .......

پس حالا که هیچی نخواستم  خدا  جان بیا و کار ما رو درست کن بریم اون ور آبها ............

خنده ام میگیره اول هویت قربانی و بعد هویت فرد  مستحق  و محق  و   بعد هویت  پر مدعایی که فقط فکر خودشه  نمی گه اینجا مادرم به من نیاز داره خانواده شوهرم به او نیاز دارند... .......

و حالا هم هویت  از خود گذشته گی ....راستی خواننده  عزیز لحظه ای را می توانی مثال بزنی که هویت خفه شده باشه

                                                         

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 ب.ظ http://sibekal.blogsky.com

سالها دل طلب جام جم از ما می کرد
وانچه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد
حضرت حافظ

سلام
مرسی که من و قابل دونستید و اومدید

حسین سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ق.ظ

نه. تناهی با هویت در هم آمیخته است. فقط خدا نا متناهی است.

سلام
بازم فیلسوفانه نوشتی ها

قطره سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ق.ظ

در خواب ........


هاهاهاها

چطوری عزیزم

نرگس یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ق.ظ

حالا چه اصراریه ادم هویت رو خفه کنه؟؟؟ هویت بخشی از وجود ادمیزاده... هویت همون بخشیه که به ادم انگیزه میده.... به نظر من حتی بی هویت ترین عارفان دنیا هم درگیر هویت بی هویتی بودن....

تمام عارفان حرف از هویت نمی زنند این ماییم که می خواهیم بدانیم چگونه عارفان می توانند بدون هویت زندگی کنند

قطره سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ب.ظ

خوبم .شکررررررررررررررررررررررررررررررر

بینایی - چشایی -شنوایی - بویایی- ..... و و و
میلیونها نعمت دیگه ُ باز در جسم و جانم جاری ست ....

می تونم راه برم ... بخندم .... گریه کنم .... از اشتیاق فریاد بکشم ... از درد زوزه بکشم ....

می دونی چی کم دارم شهره جان ؟؟؟؟

وقت برای سپاس این همه و ناشکیبایی ُ وقتی که از زمان " حال " خارج می شم ....


............



مرسی مرسی مرسی عالی گفتی واقعا آدم برای سپاس وقت کمی داره

عارف جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 ب.ظ

نظر من خیلی مبسوط بود برا همین از طریق ؛تماس با من ؛ فرستادمش ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد