پنج حس

دیشب خدا در متن اگاهی هایم آمده بود و قادرم کرده بود که به درک همه چیز برسم خود را در یک بی وزنی خاص دیدم من صدا ی بی صدا یی شنیدم که به من می گفت : وای بر تو دیدی و چیزی نگفتی ؟! شنیدی و سکوت کردی؟! لمس کردی و نفهمیدی؟! چشیدی و  تلخی را انکار کردی؟!بوی گندش را هم تحمل کن که لایق همینی.... 

باز هم می گی دنیا وارونه نشده

امروز رادیو داشت کمک برای غزه جمع می کرد در حالی که  من امروز التماس می کردم برای خرج خانه یک زن بی سرپرست ابرو دار مخارج نذری نهار عاشورا را از فردی خیر  بگیرم  که  فرزندانش را تا یک ماه سیر می کرد ولی جواب منفی گرفتم  باز هم می گویید دنیا وارونه نشده ؟ایا شده؟به راستی اگر حسین زنده بود چه فتوی می داد؟

دنیای وارونه

 

 

 

 

 www.R O Z A N E H O N L I N E.com

 

 

 

باز هم ماه خوب خدا رسید به گفته همه؛ ماه خون بر شمشیر ؛... ماهی که آذین می بندیم و جشن باید بگیریم .ماهی که حق بر شمشیر پیروز شده و  این سینه زنی نیست که رقصی است   که ماندگاری حق را به رخ می کشد بی دلیل نیست که سنچ می کوبیم  زیرا آن  عزیزان در موقع حمله به کافران هلهله می کردندو دف  می زدند زیرا برای دفاع از حیثیت و ازادی و ضیافت خدا  که اشک جایی ندارد .دقت کنید دفاع با جنگ فرق دارد .اگر اشکی می ریزیم برای خود بریزیم که در دنیای ظلم و جور مثل کبک زیر برف خودمان را قایم کرده ایم و نمی شنویم صدای  بی گناهانی را که فریاد می زنند ؛ایا کسی نیست که به یاری امان بیاید؛   ...و ما شعار می دهیم ؛وای بر مسلمانی که ظلم را ببیند و خاموش بماند؛  همه چیز وارونه شده . نشده؟