ساده باش

تا حالا شنیده اید به شیر بگویند تو چقدر شجاعی و به مورچه بگویند تو خیلی ضعیفی و آیا تا  حالا به خر گفتند چرا عرعر میکنی؟انسان چگونه از فکر استفاده میکنه؟مگر غیر از این است که شیر شیر است ومورچه فقط مورچه است آخه چرا همه چیز رو پیچیده میکنیم همین طرزاستفاده از فکر باعث پیچیدگی آدم ها شده .نماز میخوانیم  در پس ذهن خود را عابد میبینیم و اگر بخششی کنیم در ذهن خویش دوتا نوشابه واسه خودمان باز میکنیم در حالی که نماز فقط نماز است و بخشش فقط بخشش است.... دوست من  چیزی دیگری وجود ندارد

نظرات 4 + ارسال نظر
شکیبا دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:04 ق.ظ

سلام شهره
به این مطلب چطوری رسیدی؟دوست دارم بیشتر درکش کنم تو نماز می خونی ؟ طوری که فقط نماز خونده باشی و یعنی چی نماز می خونیم که نماز بخونیم ؟آخه من فکر می کنم باید نماز بخونم که درونم شور به وجود بیاره و حضور پیدا کنم می شه راجع به این مسئله بیشتر باهم صحبت کنیم؟

شهره پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:31 ب.ظ

شکیبا جان آدرس نگذاشتی ولی همین جا بگم که همه چیز همان طور است که هست .این ماییم که پیچیده اش کرده ایم همه چیز ساده و درست سر جایش است ما به دنبال دلیل و علتیم این بزرگترین عیب بشر بوده که به بی راهه کشیده شده

[ بدون نام ] جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:20 ق.ظ

همه چیز همان چیزی است که هست ولی ما به شکل دیگری آنرا توجیه می کنیم نماز هم فقط نماز است نه بیشتر و نه کمتر سخت نیست من نشسته ام فقط نشسته ام دیگه بد نشستم خوب نشستم با ژست نشستم همه اینا حرف مفته فقط من نشسته

شکیبا دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام من وبلاگ ندارم اما ادرس ایمیلم هست تازه جوابتون رو خوندم ممنون از جوابتون شاید روزی بتونم درک کنم حرفتون رو راستش تو درک یه چیزایی موندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد